2013 m. kovo 10 d., sekmadienis

Svajonė.

 Nors šiuo metu mano akys yra labai skaudančios ir turbūt raudonos. Nedrįstu pažiūrėti į veidrodį. Būtent šiuo metu aš turėčiau ramiai miegoti, bet negaliu užmigti. Daug minčių nepalieka mano galvos ramybėje.  
 Šiuo metu esu pasinėrusi į svajones. Pavyzdžiui svajoju apie tai kaip vėlyvo pavasario savaitę noriu praleisti kokioje nors ramioje kaimo sodyboje. Aplink miškai. Lyja gaivus ir šiltas pavasario lietus. O aš susisukusi į pledą terasoje gersiu žalią arbatą ir klausysiu ramaus lietaus lašų atsitrenkimo į žolę. Taip sėdėsiu ilgai ir niekas manęs netrukdys. Šito aš labiausiai ir noriu, kad niekas man netrukdytų. Leistų tiesiog žiūrėti kaip lyja ir nieko daugiau. Po tokios lietaus "terapijos" nueisiu pagulėti karštoje vonioje. Po jos tiesiai į lovą ir ramiai užmigsiu. Jokio televizoriaus, kompiuterio ar telefono. Jokių rūpesčių. Jokių neigiamų emocijų. Tik ramybė. 
Ou, po tokios savaitės būčiau kupina jėgų, naujų idėjų, noro gyventi, pozityvaus mastymo. O dabar jaučiuosi lyg ''stovėčiau'' vietoje ir toliau netobulėčiau, ''neaugčiau''. Kiekvienam reikia atostogų, o man jų reikia būtent dabar ir būtent tokių išsvajotų. 
Noriu pamiršti tai kas buvo ir gyventi toliau. Tikiuosi pavyks. 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą